Pohankové rizoto

 

Zpestřete si jídelníček pohankou, která je pro organismus bohatým zdrojem vitamínů a minerálních látek. Pohanka je nenáročná na přípravu, báječně chutná a díky vysokému obsahu rutinu významně prospívá žilnímu systému. Vyzkoušejte náš recept na lehké a zdravé rizoto.

Reklama

 

Suroviny:

Pohanka

Kuřecí /krutí maso

Listový špenát

Cibule

Česnek

Sůl, pepř

Reklama

Olej

Návod na přípravu pohanky

Příprava pohanky je velmi jednoduchá. Propláchněte ji, vodu slijte. Vsypte pohanku do mísy. Lehounce ji osolte, popřípadě zakápněte olejem. Po té pohanku zalijte vroucí vodou. Vody dejte dostatek. Každé zrnko musí být schované. Dopřejte pohance horkou lázeň po dobu 15 minut. Tento čas jí stačí k tomu, aby do sebe absorbovala veškerou tekutinu. Budete svědky toho, jak pohanka doslova „rozkvete“.

Příprava směsi

Na oleji a cibulce restujte pokrájené maso. Orestované zlaté kousky masa doplňte o špenát. Hodí se jen ten listový. Zda podusíte čerstvý nebo na závěr ke směsi vmícháte syrový záleží na vás. Směs osolte, opepřete. Na závěr přidejte jemně nakrájený česnek. Směs smíchejte s připravenou pohankou.

Reklama

Servírování

Pohankové rizoto skvěle doplní poctivý zásyp sýru. Dopřejte si Parmazán, Grana Padano nebo sýr typu Eidam či Gouda.

Dobrou chuť!

Zdroj: Pixabay

AH

Aktuální: